« Terug

“We komen automatisch langs wanneer het tijd is voor de jaarlijkse inspectie van het dak”

Anatefka_We-komen-automatisch-langs-wanneer-het-tijd-is-voor-de-jaarlijkse-inspectie-van-het-dak_2.j02 mei

Mensen maximaal ontzorgen, dat is waar het dakdekkersteam van Anatefka iedere dag naar streeft. Miranda Hermsen: “De kwaliteit van een dak is erg belangrijk voor een huis. En voor het behoud van kwaliteit is goed onderhoud van het dak nodig. Toch merken wij dat mensen het dak vaak vergeten, of het dak niet op durven om onderhoud te plegen. Met ons dakonderhoudscontract nemen wij het onderhoud uit handen, waardoor u er geen omkijken meer naar heeft!”

Voorkomen is beter dan genezen

Dakonderhoud is nodig om een lange levensduur van uw dak te garanderen. Schade aan het dak kan voorkomen worden door het dak met regelmaat te (laten) onderzoeken op slijtage of beginnende lekkages. Miranda: “Schade voorkomen is beter dan genezen. Daarom controleren we het dak liever met enige regelmaat dan dat we reparaties moeten uitvoeren. Met het dakonderhoudscontract – een soort APK voor het dak – komen we automatisch langs wanneer het tijd is voor de jaarlijkse (of tweejaarlijkse, afhankelijk van het type dak) inspectie.”

“Van iedereen die bij ons een dakonderhoudscontract heeft afgesloten, houden we bij wanneer de laatste controle is geweest én wanneer het dus weer tijd is voor een nieuwe.”

Vraag een dakonderhoudscontract aan

Samen het dak op

Miranda: “Van iedereen die bij ons een dakonderhoudscontract heeft afgesloten, houden we bij wanneer de laatste controle is geweest én wanneer het dus weer tijd is voor een nieuwe. We maken een afspraak wanneer het de opdrachtgever uitkomt, omdat we bij voorkeur langskomen wanneer de mensen thuis zijn. Dit doen we omdat we dan samen met de opdrachtgever het dak op kunnen om te laten zien wat we doen, wat we tegenkomen en waarom we adviseren om – bijvoorbeeld – groter onderhoud te plegen als dat nodig is.”

Toch een spoedgeval?

Met het dakonderhoudscontract wil Anatefka grote(re) problemen – en dus hoge of onnodige kosten – voorkomen, toch kan het gebeuren dat er tussentijds schade of lekkage aan het dak ontstaat. Miranda: “We kunnen ons waarschijnlijk allemaal de storm begin dit jaar nog wel herinneren. Bij dit soort spoedgevallen zorgen wij altijd binnen 24 uur voor een noodreparatie. Daarna plannen we zo snel mogelijk een afspraak in voor een blijvende reparatie.”

Toekomst

“Voor de toekomst hopen we dat er steeds minder noodreparaties nodig zijn, óók daarom hebben we het dakonderhoudscontract in het leven geroepen. Om een constante kwaliteit van (de door ons aangelegde) daken te garanderen. Dat scheelt een hoop ‘dak-boven-je-kop-zorgen’!”, aldus Miranda.

Vraag een dakonderhoudscontract aan

« Terug